Thursday, February 13, 2020

BBM3410Satu2020: TENTANG DIRI




Assalamualaikum....
Saya Najwa Omar Dani dana akan memperkenalkan serba-sedikit tentang diri saya. Nama yang diberi Nurul Najwa Binti Omar Dani dan dilahirkan pada tanggal 8 Disember 1998. Pada tahun 2020 ini, umur saya telah mencecah 22 tahun. Sebelum ini saya bersekolah menengah di Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Syed Ahmad Kuala Nerang Kedah. Saya dilahirkan di negeri jelapang padi iaitu negeri Kedah. Sekarang saya melanjutkan pelajaran di Universiti Putra Malaysia dan sedang mengambil jurusan linguistik bahasa. sekarang, saya sedang berada di tahun kedua.  Cita-cita yang saya ingin capai adalah ingin menjadi seorang pengajar kerana saya ingin berbakti kepada masyarakat. Saya juga berharap cita-cita saya itu akan tercapai nanti. Selamat berkenalan ya😊❤️

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: KALENDAR 2021

KALENDAR 2021 Tugasan menghasilkan kalendar adalah tugasan terakhir bagi kelas multimedia dalam bahasa. unt...